עמוד:62

אומר קז ... ו . כתבו משפטים כמו בדוגמה : . 2 מ ^ דוק אומר ש ... ( ילד א וילד ב . ( אומר ש :... התלמידים הופכים את המשפטים מדיבור ישיר לדיבור עקיף . שימו לב : א . בארבעת המשפטים הראשונים צריך לשנות את שמות הגוף . למשל ו אני — ... היא אומר שהוא ... ו ב . בשלושת המשפטים האחרונים צריך לשנות את הצורות של מלת היחס ל ... בנטייה . למשל : יש / אין לי — ... היא אומרת שיש / אין לה ... משחק : תלמיד אי ן אני עצוב . תלמיד בי ו הוא אומר שהוא עצוב . או י יש לי עבודה . — היא אומרת שיש לה ... משחק זיכרון : אחר כך שני תלמידים אומרים משפטים בדיבור ישיר , ותלמיד שלישי צריך לזכור ולומר , למשל : דויד אומר שהוא עצוב , ורינה אומרת שהיא שמחה . אחר כך שלושה תלמידים אומרים משפטים בדיבור ישיר , והרביעי מספר עליהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר