עמוד:59

קראו את האבודה של נירה . סמנו מה נכון י בפינת החי . נירה עובדת בגינה של השכנים . רוחצת את הספסלים . נירה צובעת את הספסלים . הולכות לפינת החי ביחד . רות ונירה עובדות בגינה של השכנים . ה 17 בוךה עזל יוסי קראו את העבודה של נירה . כתבו את המשפטים החסרים מה נכון ! הבנת הנקרא : התלמידים מסמנים את ההשלמה הנכונה , לפי השיחה בעמוד הקודם — העבודה של נירה . העבודה של יוסי : התלמידים משלימים את השיחה , לפי המתכונת של השיחה בעמוד הקודם — העבודה של נירה . שימו לב : לכל משפט בשיחה האחת יש משפט מקביל בשיחה השנייה . ההבדל הוא במין ( בזכר ולא בנקבה ) ובסוג העבודה . התלמידים יכולים לחבר שאלות תוכן על השיחה ( של יוסי ורם , ( כמו השאלות שבראש העמוד ( הנוגעות לשיחה של רות ונירה . ( למשל : ייסי עובד בפינת החי או בחנות הספרים של סבא שלוז הצגה : התלמידים מציגים את השיחה , מאלתרים ואחר כך מציגים את יוסי ונירה הנפגשים ומספרים זה לזה על עבודתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר