עמוד:58

אדום ירוק כחול צהוב אפשר לצבוע את הציור ; העבודה T-: T קזל •• נירה T ? רות : נירה , T את : - רוצה T ללכת v v T לפינת : - החי ? - - נירה : T ? לא . אני ; י לא יכולה . T : אני ?— צריכה : T ללכת v v T לעבודה . T -: T רות : איפה את עובדתי נירה : T בגינה — T של V השכנים ... . — שלי V . רות : מה T את : - עושה T שם ? T ניךה : אני צובעת את הגדר ואת הספסלים . רות : את צובעת אותם עכשיו ? ניךה : כן . רות : איזה v ?? יופי . גם : - אני ? - רוצה T לצבוע .- : ? נירה : טוב . אנחנו יכולות לעבוד ביחד . אדום , ירוק וכוי : התלמידים צובעים את הציור לפי הכתוב . שאל חבר : תלמיד אי בוחר צבע ושואל : איפה יש צבע אדוס בכיתה ! תלמיד ב' מצביע ואומר : כאן יש צבע אדו . 0 אפשר ללמד בעל פה צבעים נוספים . משחק לתרגול נוסף : הכיתה מחולקת לקבוצות . המורה אומר ו צריך לש » ס על השולחן דבריס בצבע כחול . כל קבוצה מביאה לשולחן המורה חפצים בצבע זה . הקבוצה המביאה הכי הרבה חפצים — היא המנצחת . העבודה של נירה : שאלות : מי משתתף בשיחהז איפה נירה ירית עובדות ! מה הן עושות ! או ! מה הן צריכית לעשות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר