עמוד:56

בעד ונגד I nynpn / 77 J / T & ךם כ / תכ : אני חוישב עזלללים לא צריכים ל 7 גב 1 ד . בבו / קר אנךןנו לומדים , אחרי הצהךלם אנחנו עו שים ניעורים , ואין לנו זמן לעבו ד . י ^ 7 לי כסף , כי אני מקבל כל שבוע ךמי כיס מההוךים . אני יבויל לתת כסף לקופה של הקבוצה . מחברת הקבוצה : l ^ lb 'Qi ' אני חועזב ^ זללדים לבולים לעבו ד . ^ ני ^ 7 ומר על ללדים קטנים . אני אוהב את העבודה הזאת , כי אני גם משחק עם הללדים וגם ב ( קבל כסף . כתבו ( ךם ) א 1 חיסי ;( ח # 1 ב הללדים יכ 1 לים לעב 1 ד . חוישב ^ זללךים לא צריכים לעב 1 ד . בעד 31 גד : שאלות נוספות ( לאחר התרגיל בתחתית העמוד ) ו למה רם חושב שילדים לא צריכים לעבוד . י לרם יש כסף ! איך' מה הרעיון של רםז כמה כסף רם יכול לתת לקופה של הקבוצה ! ( כדי לענות על שאלה זו אפשר להיעזר בקומיקס ( . למה יוסי אוהב לעבח ן אפשר לדון בכיתה על רם , שעמדתו בקשר לעבודה של הילדים שונה משל חבריו . עובדת היותו במיעוט אינה מונעת ממנו להביע את עמדתו גם בשיחה וגס במחברת הקבוצה . זוהי דוגמה להמחשת הרעיון של "זכות המיעוט להתבטא 11 בלשון המובנת לילדים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר