עמוד:52

רוחץ רוחצת צובע צובעת מסדר בוסךךת מלןבל מקבלת כתבו את המשפטים החסרים ו רוחץ , צובע וכוי ; התלמידים כותבים את המשפטים החסרים בתוך הציורים ביחיד נקבה או ביחיד זכר , ונעזרים בצורות הדקדוקיות שבראש העמוד , הצגה : תלמיד אחד מציג את אחד המשפטים , והכיתה מנחשת איזה משפט הוא הציג . שימו לב : כדי להציג את המשפט י אני מקבל דמי כיס , דרושים שני תלמידים . כדאי ללמד גם את צורות הרבים ואת שמות הפועל של פעלים אלה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר