עמוד:31

אמרו לי מה ל 7 גשות : דוגמה י אתה צריף לשים את הכיסא על הפולחן . את צריכה לנקוית את הכיתה . את ^ ריכה לתת למו רה ספר . אתה צריף לקום ולעזרת , לקום ולשבת . n אתה צריף להגיד ' "בו / קר טו ב , ילדים ! " את צריכה לרוץ למו רה ולחזו ר לכיסא שלף . אתה צריף לתת את הילקוט לדובר שלף . 1 את צריכה לעזבת על השולחן . א כתבו אותיות כמו בדוגמה ו אמדו לי מה לעשות : תלמיד א' בוחר משפט ואומר לתלמיד בי מה עליו לעשות . תלמיד בי מבצע את הפעולה . משחק "דויד אומר : " תלמיד אחד אומר לכל הכיתה מה לעשות . כאשר הוא פותח במשפט ו דויד אומר , על כולם לבצע את ההוראה . כאשר אינו אומר : דויד אומר , התלמידים נשארים ללא תנועה . מי שטועה — יוצא מן המשחק . כתבו אותיות : לכל המשפטים המסומנים באותיות ( צריך + שם פועל , ( יש משפטים מקבילים עם אותם פעלים ( בזמן הווה ) בעמוד 30 ( ממוספרים . ( 8-1 התלמידים מוצאים את זוגות המשפטים וכותבים את האותיות מתחת למספרים . אם כותבים את האות הנכונה תחת כל מספר , מקבלים את המלים ו נכון מאוד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר