עמוד:22

לתת לשמויר לשים לקום Vi כך 1 בו כמו בדוגמה דוגמה : ה ? לד נותן לי עוגה . הילדים T : - 1 !_ י !^!) לי שוקולד . T I א . ךם שומר על ליאת . על הבית . ב . הוא שם את הכקף בבלת . הם את הכסף בילקוט . ג . אמא T T קמה T I בשש ?? : בבוקר . Iv — הילדות בשבע לתת לשמור וכר ו שלושה משפטים לכל פועל : התלמידים קוראים את המשפט הראשון , משלימים את המשפט השני וקוראים אותו , מחברים את המשפט השלישי , לפי הדוגמה , וקוראים אותו . המורה מציע המרה לנושא או למושא , והתלמידים אומרים משפטים נוספים . למשל : תלמיד ; הכלב שימר על הבית . המורה : על החצר . התלמיד : הכלב שומר על החצר . המורה : הכלבים . תלמיד : הכלבים שומרים על החצר . וכר . משחק תוספות : תלמיד א , ' הוא נותן לי תפוח . תלמיד ב' י הוא נותן לי תפוח וסוכרייה . תלמיד גי : הוא נותן לי ... וכר . ברגע שאחד התלמידים אינו זוכר , מתחילים את המשחק מהתחלה . הצגה : תלמיד אי מציג משפט בפנטומימה , ותלמיד ב' מתאר מה הוא עשה . למשל : הוא שם את העיפרון על המחברת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר