עמוד:20

אני אוהב את סבלנו @/ כמו בדוגמה : דוגמה : 3 * י א 1 הב ץת 5 יךה . את ההורים # לי את האחות T T שלי •• • • את האח T T שלי •? ? את החברים שלי את הספרים שלי את האופנים שלי את המורה שלי את הכיתה שלי את # ) ם של ילד ) את ( שם # ל ילךה ) כתבו : $ ני אוהב את ... אני או סבת את ... א 3 י אוהב את :... התלמידים קוראים ואומרים בזה אחר זה את מי הם אוהבים , תרגול נוסף של שימוש במלת היחס — r > s משחקי שרשרת : . 1 תלמיד א' עוצם את עיניו . תלמיד ב' משמיע קול . תלמיד א' מזהה את הקול ואומר ו אני שומע את ( שמו של תלמיד ב . ( ' תלמיד בי עוצם את עיניו , מקשיב לתלמיד גי וכוי . . 2 תלמיד אי אומר ? . אני אוהב את אבא . תלמיד ב ; ' אבא אוהב את אימא . תלמיד ג' 1 אימא אוהבת את סבתא . ופו . '

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר