עמוד:13

מחברת הקבוצה צריף צריף ... / J / 7 / P pi 1 / < בא . T אומר •• לי : אתה T - צריה I ? T ללכת VV T לבית " : הספר " - /• . המורה אומךת לי . אתה צריף לןגשו ת ניעורים . אמא אומרת לי ו אתה צריף ללכת ליווין . כל היום אני שומע : אתה צריף , צריף , צריף ... אבא אומר לי : אמא אומרת לי : המורה אומרת לי 1 : אבל T — אני ? — : לא רוצה כתבו במו בדוגמה < 3 ; דו 1 נמה : אני צריך ללכת לי ^ ון , $ בל אני לא רו ^ ה . צריך , צריך : התלמידים כותבים על עצמם ; הם יכולים לחזור על משפטים של יוסי , אס הם נכונים עבורם . הם יכולים להמציא משפטים אחרים באותה תבנית . כמו כן הם יכולים לבחור מי אומר להם את המשפטים : חבר , אח או מישהו אחר . התלמידים כותבים על עצמם בשתי התבניות ; אני ציין ,... אבל אני לא רוצה ... וגם ן אני רוצה ,... אבל לא יכול ... וכו . ' כדאי לברר אם התלמידים מבינים את ההבדל במשמעות בין שתי התבניות , ולשאול לאחר שהתלמיד קורא משפט שכתב למה אתה לא יכול ן תרגול בעל-פה : תלמיד קורא משפט שכתב , וחברו מגיב ואומר ו הוא צריך ,... אבל הוא לא רוצה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר