עמוד:11

כתבו מה ךניאל כותב במחברת הקבוצה . » J 3 tf : _ J | CL ! 3 _ עכעזו אני לא עצוב , אני , כי אני בחבורת . אני רוצה חבר " T שלכם . V T V עכשו : T : - אני - לדעת איפה העץ . מחברת הקבוצה הסוד רם כ 1 תב לדניאל : דניאל , אתה רוצה לדעת איפה העץ של " חבורת - - המצוינים ? " ? T : - העץ שלנו בגינה על יד הבית של תמי . זה עץ " גדול : TI ורחב . T T על יד העץ יש ספסל קטן ןנךנךה . סמנו 0 על _ 7 ד העץ של חבורת המצוינים : מחברת הקבועה : התלמידים משלימים את המלים על פי הקטעים שבעמוד . 10 בדיקה עצמית מעבר לדף . הסוד : אפשר לשאול : למה רם כותב לדניאל במחברת ! התלמידים מסמנים V בציור הנכון — הסוד . אפשר לתרגל את מלת היחס על יד בהקשרים נוספים ! הכיתה שלנו על יד כיתה ד . ' הכיסא על יד השולחן . ופו . ' משחק : מניחים על השולחן כמה חפצים בזוגות , למשל : עיפרון ומחברת , ספר וגיר . הילדים מסתכלים ואומרים : העיפרון על יד המחברת . וכוי . אחד הילדים משנה את סדר החפצים , והתלמידים מצביעים רק על החפצים שמקומם השתנה ואומרים : עכשיו הספר על יד המחברת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר