עמוד:9

מה דניאל יודע עכקזוי כתבו ) : י 1 לע ) או ^ א _ י 1 ד ( £ כמו בדוגמה : דניאל w \ d " ? מה T עושים הילדים ? T : - בחבורת - -: - המצוינים T : - . דניאל מה השם # ל הקבוצה . דניאל איפה העץ של הקבוצה . דניאל מי בחבורת המצוינים . דניאל עם מי גליה צריכה לדבר . מה דניאל וכוי ; בדיקת ההבנה של השיחה בעמוד 8 על ידי ארגון שונה של מידע . בדיקה עצמית מעבר לדף . כדאי לערוך הצגות . 1-. השיחה הכתובה בין דניאל ובין גליה . 2 , השיחה הלא כתובה בין גליה ובין חבריה לאחר מכן . למשל : דניאל רוצה להיות בחבורה . מה אתם אומרימז כדאי לקיים שיחה עם חבורות ילדים שונות . ציור "בעד ונגד : " דוגמה לפתרון בעיה בצורה דמוקרטית על ידי הצבעה . אפשר לערוך הצבעה בכיתה י מי בעד דניאל ומי נגד דניאלן התלמידים צריכים להסביר : אני בעד דניאל , כי ... אני נגד דניאל , כי ... כדאי לערוך הצבעות של בעד ונגד על שאלות אחרות שילדים מעלים בכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר