עמוד:125

מה אין כאן ? חזרה א . משלימים כל מלה חסרה . ( שמות הפועל לגור , לרוץ מופיעים לראשונה . כדאי לתרגלם תחילה בעל פה ( . ב . משחק "רביעיות ! " מכינים 40 קלפים ל 10 סדרות פועל . בעמוד זה למטה יש דוגמה לסדרה של אחד הפעלים ללמוד . בכל קלף בסדרה כותבים פועל אחר בצבע , כמו בדוגמה . 5-3 משתתפים במשחק ן מערבבים את הקלפים . כל תלמיד מקבל 4 קלפים , והשאר הפוכים בערמה = ) קופה . ( כל תלמיד , בתורו , שואל את אחד המשתתפים , לפי בחירתו , תחילה על שם הסדרה יש לן ללמוד ! אם כן , הוא ממשיך ושואל על פרט החסר לו להשלמת הסדרה . למשל ו יש לד לומדת ! ( הקלף שכתוב בו לומדת בצבע ( . אם כן , הוא מקבל את הקלף וממשיך לשאול ; אם לא , הוא לוקח קלף מן הקופה , ותור השאלות עובר לתלמיד אחר . המטרה : לאסוף רביעיות שלמות . מי שמצליח לאסוף הכי הרבה רביעיות - הוא המנצח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר