עמוד:22

א . משחק "הכפפות" < י מורה ( או תלמיד ) מראה באצבעותיו ארוד מהמספרים , 5-1 והתלמידים קוראים בזריזות את המלה שמתחת למספר המתאים . למשל : = 3 סבתא . השעשוע במשחק הוא במהירות התגובה . אפשר למדוד זמן . ב . זה / זאת ' התאמה דקדוקית על ידי קישור בקו ו זה בית . בעזרת כרטיסיות הברקה : תלמיד ( או מורה ) מראה כרטיס . למשל : ») יה . תלמיד ב' אומר : זאת נ > רה . ג . דף מחשב של רובו ן "ריבוע קסם" י התלמידים ממלאים את המשבצות לפי העיצורים שבמאונך והתנועות שבמאוזן . משבצת עליונה מימין = ך . אפשר לשחק באיקס מיקס דריקס .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר