עמוד:81

גילי הראה למטילים הצעירים את מסלול הטיול לחיפה . הוא אמר להם איפה הם יטילו . . 1 ע \ מות המקומות מסרים . החלימו את ע \ מות המקומות לפי הציור בעמוד . 80 ניסע לחיפה , נגיע ל upfe ?) * 310 ונתרחץ ביס . נלך ל ונראה אוניות גדולות . ניסע לשכונת 3 ^ י" ונבקר ב ניסע ל V > " ) / V לרחוב ונסתכל על הנוף היפה . נראה משם את הנמל , את הים ואת כל הסביבה של חיפה . בסוף ניכנס ל , jxL נטייל שם ונראה את גן החיות . אורי טלפן בערב להורים שלו וסיפר להם מה היה ביום הראשון של הטיול . . 2 כתבו במחברת מה אמר אורי להורים שלו . הפכו את המשפטים בתרגיל 1 לזמן עבר . התחילו כך : נסענו לחיפה , הגענו ... האוטובוס צריך לעלות או לרדת ! כתבו יורד או עו > ה לפי הציור בעמוד . 80 האוטובוס מהדר הכרמל לחוף השקט . האוטובוס מהדר הכרמל למרכז הכרמל . האוטובוס מנמל חיפה להדר הכרמל . האוטובוס ממרכז הכרמל לנמל חיפה . מסלול הטיול לחיפה , שמות המקומות החקייק 11 .- התלמידים מסתכלים בתרשים בעמוד , 80 קוראים בקול אח דברי גידי ומשלימים אותם על פי שמות המקומות הכתובים בתרשים . לאחר כל משפט מפסיקים ומצביעים על המקום בתרשים . ( 2 התלמידים הופכים את תכנון הטיול שבתרגיל ו לדיווח של אורי וכזמן עברן . המתקשים יסמני בקי את הפעלים , ימצאו כעזרת המורד , את שמית הפועל שלהם ויהפכו כל פועל לזמן עכר . האוטובוס צרייך לעלות או לררו . ?! שימו לב . הפעלים יורד ועולה שימושיים בעברית בהקשרים שונים . למשל : יורדים לרחוב , עולים הביתה ובבניין קומות , ( יורדים העירה . קראו , הקתכלו בציור וכתבו קראו וכתבו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר