עמוד:3

לפני שמתחילים ... בחוברת שמונחת לפניכם תמצאו המון פעילויות שמתקשרות לספר הלימוד " מישור החוף התיכון והדרומי וצפון הארץ . " למה צר » ד פע » לו _» ות ? לא מספ » ק לקרוא את הספר ? הפעילויות בחוברת יעזרו לכם ללמוד את החומר שבספר , לתרגל אותו , לחשוב עליו , וכך להכיר את שני _האגורים האלה . חלק מהפעילויות יעשה כל אחד בנפרד , וחלק מהפעילויות מיועדות לעבודה בקבוצות . א > ד מתמצא _» ם בחוברת ? א » ד ה » א בנו _» ה ? צר » ד מורה דרד ? החוברת "מתקדמת" עם הספר - הכותרות שהופיעו בספר מופיעות גם כאן , וליד כל קבוצה של פעילויות כתוב לאילו עמודים בספר היא מתקשרת . חשוב לקרוא קודם כל את העמודים האלה בספר , ואחר כך לעשות את הפעילויות . והפעילויות עצמן - הכול שאלות שצר » ד לענות על » הן במ _» ל » ם ? צר » ד לקנות הרבה עפרונות כד » "למלא את החוברת ? לחלק מהפעילויות השארנו מקום לענות בחוברת . לחלק מהפעילויות לא השארנו מקום , כדי שתעשו אותן מחוץ לחוברת ( עבודות גדולות יותר , יצירתיות יותר . ( ... יש גם עבודות יצירה ( גזירה , הדבקה , בנייה , ( ... יש גם פעילויות ש " מחברות" את חומר הלימוד אל החיים שלכם , ו ... תראו בעצמכם . לא » כול לה » ות שלא צר » ד מחשב ! ה » ום א » אפשר לזוז צעד אחד בלעד » ו ! בפעילויות שלצידן מופיע סמל כמו זה שמשמאל , עליכם לפנות לאתר האינטרנט של הספר מישור החוף וצפון הארץ ( כתובתו רשומה בתוך הסמל . ( באתר יחכו לכם הפניות לאתרים שיעזרו לכם לפתור את הפעילויות , וכן מקורות מידע נוספים , משחקים והפתעות . » ש עוד משהו שחשוב לדעת לפנ » שמתח » ל » ם לעבוד ? משהו ממש חשוב ? בסוף החוברת תמצאו רשימה של מקורות מידע . כשתתבקשו בפעילויות להיעזר במקורות מידע - היעזרו ברשימה הזו ( אתם יכולים להיעזר גם במקורות אחרים שיש לכם בבית . ( אפשר להתח » ל כבר ? _15 _w &»

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר