עמוד:37

עמודים 60-59 פעילויות 11-10 את הפעילויות האלה אפשר לתת כשיעורי בית . פעילות 12 בכל סעיף מצמצמים שבר בשני שלבים . השבר המצומצם המתקבל לאחר שתי פעולות הצמצום שווה ( במונה ובמכנה שלו ) לשבר המתקבל לאחר שמצמצמים את השבר המקורי במכפלת שני הגורמים א ו–ב . גם כאן מומלץ לתת לתלמידים לפתור את המשימה בעצמם ולאחר מכן לדון בממצאים של התלמידים ולבקש מהתלמידים להכליל מתוך הדוגמאות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר