עמוד:37

מציגים לפני התלמידים שני מלבנים שהאחד גדול מהאחר פי . 2 1 אומרים לתלמידים שאחד משני המלבנים הוא מצורה , 1 5 והמלבן האחר הוא מאותה צורה . 10 דיון 1 1 איזה מלבן מהשניים מתאים לשבר ואיזה לשבר ? 10 5 איך ידעתם ? לוקחים את אחד המלבנים וכותבים עליו 5 . דיון 4 הנה מהצורה . מה יכולה להיות הצורה השלמה ? 5 האם יש אפשרויות נוספות ? עמודים 48-47 משימה זו אינה קלה , משום שכדי למצוא את הצורה השלמה יש למצוא 1 תחילה מהצורה . 5

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר