עמוד:11

ב המבנה העשרוני - הרחבה נושאי הפעילויות : דרכים שונות לאריזה של אותן כמויות דרכים שונות לייצוג מספרים עד 10 , 000 גדול פי ... קטן פי ... 1 מיכל , זיו ורן קנו עוגיות . מיכל קנתה 2 , 000 עוגיות , זיו קנה 2 , 200 עוגיות , ורן קנה 2 , 100 עוגיות . לפניכם החבילות שהם קבלו . כתבו ליד כל חבילה למי היא שיכת . 2 אלפים ומאה אחת החבילה של אלף אחד ו12- מאות החבילה של אלף אחד , 9 מאות ו10- עשרות החבילה של בפעילויות 3-1 מומלץ לדון בקשר הבולט שבין המספר הכתוב ובין ייצוגו בצורה "יעילה" לעומת הקשר שאינו בולט בין המספר הכתוב לבין ייצוגו בצורה "לא יעילה . "

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר