עמוד:100

ג . בואו נבחר ? ךויךת ארך 1 השתמשו בגפרור כיחידת ארך כדי למדד את המקלות של הסכריות . חברו כל סכךיה אל הכלי המתאים לה לפי ארך המקל . מקל שארכו שני גפרורים מקל שאךכו בין גפרור אחד לשני גפרורים מקל שארכו גפרור אחד בדיקה : : ' T אם לא טעיתם , " מצאתם שלכל כלי ? מתאימות שלוש סכרי ות . \ 2 מדדו בגפרורים את ארך העפרון שבציור : אלך העפרון הוא גפרוךיס . בדקו עם שאר התלמידים : האם כלם ? רשמו את אותו המספר ? 3 בחךנו בגפרור כיחידת ארך . מה דץתכםל האם הוא טוב יותר מק \ פח או מזדתל מדוע ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר