עמוד:36

11 כתבו מתחת לכל שעון את גדל הז-וית שבין המחוגים . 12 א . לפניכם שעון בלי מחוגים . בציור ךובךנו למךכז את המספרים f r 110 איזו זוית ? נוצרה ? T ; ב . אילו זוגות של מספרים אפשר לחבר אל מרכז ? השעון / כך שתוצר זוית ישרה ? ג . חפשו זוגות נוספים . בסעיף 11 אפשר לענות בעזרת חישוב או כעזרת מדידה . כאשר התלמידים רוצים למדוד את הזווית , כדאי להמליץ להם להמשיך את סרטוט הקרניים ( המחוגים , ( כי החלק המצויר של הקרניים קטן וקשה למדוד את הזוויות . בסעיף 2 ג מדובר על קווים המחברים את המרכז למספרים ולא על מחוגי השעון , שכן הזוויות שהתלמידים מתבקשים למדוד אינן נוצרות בין מחוגי השעון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר