עמוד:1

תוכן העניינים א . חזרה והעמקה 4 ב . בעיות השוואה - כפל וחילוק 9 ג . בעיות רב-שלביות 35 ד . בעיות לא שגרתיות ( בל"ש ) 43 למורה : . 1 מומלץ ללמד פרק זה במקביל ללימוד פרקי מתמטיקה אחרים . . 2 המלצות לדרך הלימוד של בעיות לא שגרתיות ( בל"ש : ( אף שבעיות בל"ש נמצאות בסוף הפרק , מומלץ שלא לדחות את העיסוק בהן לאחר לימוד הפרק כולו , אלא לייחד שיעור לפתרון בעיות מסוג זה לעתים קבועות . כדאי שהתלמידים יפתרו את הבעיות האלה בזוגות או בקבוצות קטנות , כדי שהם יוכלו לשוחח ביניהם , להתייעץ זה עם זה ולדון בדרכי הפתרון שלהם . לאחר שהתלמידים יפתרו , מומלץ לקיים אתם דיון על דרכי הפתרון . כמו כן אפשר להרחיב את הבעיות - ראו המלצות במדריך למורה . אין חשיבות לסדר פתרון הבעיות . החוברת מלווה במדריך למורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר