עמוד:140

. 3 הוסיפו את ה הידוע למלים המתאימות . ממתקיםחיותצירתיאריה צוחקחברים משפחה שותהחסידהפילמכיניםלטפל להקהמרקבשלתיכוסותהזמינהשדות . 4 כתבו את המלה המתאימה למשפט . השועל ערך שלחן ושם עליו שתי ––––––––––––––––– גדולות ושטוחות . צלחות / כוסות החסידות –––––––––––––––––– נשארות עם החסידה החולה . הבריאות / הכותבות הילדים מטילים ב . –––––––––––––––––– חגות / שדות אנחנו מכינים חיות מ . –––––––––––––––––– צידים / פלסטלינה . 5 כתבו תארים מתאימים - חזקה , קטן , טעים , טורף , קדמית . האריה הוא בעל חיים . –––––––––––––– האריה שואג שאגה . –––––––––––––– השועל בשל מרק . –––––––––––––– עכבר –––––––––––––– יכול לעזור לאריה גדול . הדלת ה –––––––––––––– היתה פתוחה . . 6 הקיפו מלים שמתחרזות עם המלה צלחת . שולחת כוסות אורחת אוכלת לוקחת שומרים מורחת בורחת

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר