עמוד:79

לשון : א . משלב לשוני : שימוש בלשון הולמת את הנושא , את הנמענים ואת המטרה ב . תחביר : מבנה משפט תקין , התאם דקדוקי ( מין , מספר וכד , ( ' שימוש נכון במילות היחס ג . אוצר מילים : עושר לשוני ודיוק במשמעות ד . פיסוק : שימוש הולם בסימני הפיסוק ה . כתיב : אי-השמטת אותיות והעדר טעויות פרק רביעי שאלה : 1 תשובה נכונה – ג שאלה : 2 תשובה נכונה – א שאלה : 3 הפירוש של הביטוי הוא ' עיניהם המתפלאות , ' והוא מתאים כאן , כי האנשים ברחוב ראו משהו שלא ראו אף פעם קודם – איש מדבר בטלפון ברחוב ! שאלה : 4 תשובה נכונה – ב שאלה : 5 הטענה המרכזית של רונן היא שיש לאפשר לתלמידים להשתמש בטלפון הסלולארי גם בבית-הספר . שאלה : 6 הפשרה שרונן מציע היא שהתלמידים ישתמשו בטלפונים הסלולאריים שלהם בבית-הספר , אבל לא במהלך השיעורים . זאת יכולה להיות פשרה מוצלחת , רק אם התלמידים באמת יקפידו לסגור את הטלפונים בזמן השיעור . שאלה : 7 תשובה נכונה – ג שאלה : 8 דוגמות נוספות להמצאות טכנולוגיות , שהשפיעו על החיים שלנו , הן : המחשב , הטלוויזיה והמיקרוגל . שאלה : 9 אני חושב / ת שהמורים יתקשו לקבל את הפשרה שהציע רונן משתי סיבות : הם לא באמת מבינים את הצורך של התלמידים בטלפון הנייד , והם יחששו שהתלמידים בכל זאת ישתמשו בטלפונים הניידים שלהם בזמן השיעור . ( או כל תשובה אחרת , שיש בה נימוקים הגיוניים ) שאלה : 10 המילה המעידה שרונן מביע כאן את עמדתו היא : "לדעתי . " היא חוזרת כאן פעמיים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר