|
עמוד:359
כדי לקצר את הזמן שנמשך הטיפול בלקוחות , החליטו בחברה להעסיק שני עובדים ן עובד א יקבל את ההזמנה ועובד ב יבצע אותה . כיוון שלכל עובד הוקצה תפקיד מסוים , הם יכולים לעבוד במקביל ובזמן שהאחד מקבל את ההזמנה של לקוח מסוים , העובד השני יוכל להכין את ההזמנה של הלקוח שקדם לו בתור . באיור 10 . 4 אפשר לראות את השיפור המושג בזמן הטיפול בארבעה לקוחות . השיפור - צמצום הזמן - מושג הודות לחפיפה בין הפעולות שמבצעים העובדים המטפלים בלקוחות . איור 10 . 4 שני עובדים מטפלים בארבע לקוחות איור 10 . 3 עובד אחד מטפל בארבעה לקוחות
|
|