עמוד:101

14 פעילות כיתתית עם המורה סמנו על רצפת הכיתה ( באחת מפינותיה ) ריבוע שאורך צלע שלו הוא 1 מ . ' מהו שטח הריבוע ? מפינת הריבוע סמנו על הקיר קו שגובהו 1 מ . ' דמיינו את הקובייה הנוצרת ליד פינת הכיתה . קיבלתם קובייה שנפחה 1 מ"ק ( מטר מעוקב . ( 15 מה יכולות להיות מידותיה של תיבה שנפחה 2 מ"ק ? , , 16 תזכורת : שטח הפנים של תיבה הוא סכום שטחי הפאות שלה . א . מהו שטח הפנים של קובייה שנפחה 1 מ"ק ? חישוב : שטח הפנים : ב . מהו שטח הפנים של קובייה שנפחה 1 דצמ"ק ? חישוב : שטח הפנים : 17 א . שערו : כמה קרטוני חלב אפשר לשפוך לקובייה שנפחה 1 מ"ק ? ב . בדקו את השערתכם על ידי חישובים מתאימים . 1 מ"ק 1000 = ליטר מומלץ להביא לכיתה 12 מקלות שאורך כל אחד מהם 1 מ' ולבנות עם התלמידים קובייה שנפחה 1 מ"ק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר