עמוד:1

תוכן העניינים א . חזרה והעמקה 4 ב . פתרון בעיות דו שלביות 8 ג . פתרון בעיות דו שלביות - המשך 14 ד . בעיות רב שלביות 18 ה . בעיות לא שגרתיות ( בל"ש ) 20 למורה אחת לשבוע ( או אחת לשבועיים ) מומלץ לייחד שיעור אחד לפתרון בעיות לא שגרתיות ( בל"ש ) מעמודים . 24-20 חשוב לתת לתלמידים זמן מספיק לעבודה בקבוצה , כדי שהם יוכלו לשוחח זה עם זה על דרכי הפתרון ועל התשובות האפשריות . לאחר שיתמודדו רוב התלמידים עם הבעיה הנדונה , מומלץ לקיים אתם דיון . הרחבה - במדריך למורה . • אין חשיבות לסדר הפתרון של הבעיות . מתמטיקה לבית–הספר היסודי בעיות מילוליות דו–שלביות החוברת מל ? וה במדריך למורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר