עמוד:77

אנו נרחיב את ההסבר על מצב זה בהמשך . ג . מצב קיטעון זהו מצב שבו שני צומתי הטרנזיסטור נמצאים במ ִ קדם אחורני , לא זורם זרם בפולט , ( i = 0 ) וזרם הקולט קטן מאוד . האזור המתאים למצב הזה מסומן באיור 4 . 8 ג כאזור הקיטעון . ( cutoff region ) נציין שהמ ִ קדם האחורני על צומת בסיס-פולט יכול להיות קטן מאוד , ולמעשה אפילו שווה לאפס , ועדיין הטרנזיסטור יהיה במצב קיטעון . במצב הפעיל הטרנזיסטור משמש בדרך-כלל כמגבר , כפי שנלמד בהרחבה בהמשך . מצבי הקיטעון והרוויה משמשים להפעלת הטרנזיסטור כמתג . אנו נרחיב את ההסבר על מצב זה בהמשך . שאלה 4 . 1 באיור 4 . 10 ניתנת משפחת אופייני מוצא של טרנזיסטור . מהו ערכו של ? ? איור 4 . 10 אופייני מוצא של טרנזיסטור

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר