עמוד:27

2 סרטטו בגיר על הרצפה של חדר הכיתה ריבוע שאורך כל צלע שלו 1 מ . ' 3 האם בריבוע שסרטטתם בחדר הכיתה כל המרצפות שלמות ? אם כן : א . כמה מרצפות שוות יש בריבוע שלכם ? ב . מה שטחה של כל מרצפת ? ג . צבעו בריבוע שלכם 3 מרצפות . איזה חלק מהריבוע צבעתם ? ד . מה שטח החלק שצבעתם ? 4 הדביקו על הקיר בחדר הכיתה כרזה מבריסטול - ריבוע שצלעו 1 מ . ' כתבו במקומות המתאימים את אורכי הצלעות של הריבוע ואת שטחו . 5 בחצר של בית דירות מתכוונים לשתול דשא . שטח המדשאה צריך להיות 6 מטרים רבועים . א . עבדו בדף ריבועים קטנים ( בסוף החוברת . ( תכננו את המדשאה : סרטטו את התכנית שלכם והציעו כמה אפשרויות . ב . תכננו וסרטטו עוד תכנית למדשאה ששטחה 6 מ"ר ושצורתה אינה מלבן . למורה : לסעיף : 3 פעילות זו מצריכה רצפה שבה המרצפות מחלקות בדיוק מטר רבוע לחלקים שווים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר