עמוד:135

ג . ארבעה מספרים "נפלו" מלוח הכפל . מצאו בלוח את המקום המתאים לכל מספר . ( השתדלו לפתור בעל - פה ( . 4 חלק מכמות פתרו את הבעיות . א 150 | תלמידים ותלמידות יצאו לטיול ; 1 מהם חבשו כובעים כחולים . 3 כמה תלמידים חבשו כובעים כחולים ? ב | ערכנו קניות ושילמנו 500 ש"ח . מתוך הסכום הזה שילמנו 100 ש"ח עבור ספרים . איזה חלק מן ההוצאות הושקע בספרים ? • ב 2 - מהסכום שהוקדש לספרים קנינו מילון כיס לתלמיד . 5 כמה עלה המילון ? 5 מנת שלם בשלם 5 אחים ואחיות חילקו ביניהם 3 פיצות שווה בשווה . ציירו : איך יחלקו את הפיצות ביניהם ? כמה מהפיצות קיבלו כל אח וכל אחות ? 6 פתרו את התרגילים . אפשר להיעזר בציורי עיגולים . | א 2 : 7 = | ב 10 : 3 = | ג 3 : 8 = | ד 5 : 4 = המשך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר