עמוד:105

5 ב בכל . אם סעיף נמשיך כתבו את בין הסרגל שני המספרים של עד , 5 נקבל > או סרגל = כזה אפשר להיעזר בישרים שעל דף 10 הקרטון . | 1 0 . 1 0 . 26 א | 0 . 40 . 15 0 ב | 0 . 21 0 . 061 ג 3 | 0 . 05 0 . 016 ד השווים לשלמים 4 ו . 5– 6 סמנו כל מספר עשרוני ( בערך ) על ישר–המספרים . 0 . 4 0 . 04 1 . 05 0 . 75 7 מצאו מספר עשרוני השווה לשבר , או שבר השווה למספר העשרוני . 8 אפשר להיעזר בישרים שעל דף הקרטון . א . סמנו על ישר–המספרים את המספרים 0 . 21 0 . 2 0 . 1 ב . סמנו על אותו הישר גם כמה מספרים בין 0 . 1 ל , 0 . 2– וכתבו אותם . ג . סמנו על הישר גם כמה מספרים בין 0 . 15 ל , 0 . 16– וכתבו אותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר