עמוד:91

4 השלימו כרצונכם . אפשר להיעזר בישרי–המספרים . 5 א . בחרו ישר–מספרים מדף הקרטון , וסמנו עליו בדיוק את המספרים האלה : 0 . 1 0 . 95 0 . 500 0 . 003 ב . מצאו לפי הציור שלכם : איזה מהמספרים בסעיף א הוא הגדול ביותר ? איזה מהמספרים בסעיף א הוא הקטן ביותר ? למורה : תלמידים שעדיין צריכים לצייר במפורש צעד לכל דסקית , ידלגו על פעילות . 5 במקומה כדאי לתת להם עוד משימות כמו פעילויות 1 ו2– שבעמוד הקודם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר