עמוד:49

בפעילות 2 ביצעתם חלוקה של 30 חרוזים ביחס של דיון מה הקשר בין הבעיה בפעילות 2 לבין הבעיה בפעילות ? 1 האם פתרון בעיה 2 יכול לעזור בפתרון בעיה ? 1 האם טבלת ההתאמה של בעיה 2 מתאימה גם לבעיה ? 1 הסבירו . 3 לפניכם אוסף של 36 חרוזים לא צבועים : כחול צהוב הוחלט לפרק את האוסף ביחס , כלומר - לצבוע את החרוזים כך 4 : 5 שיהיה אפשר לסדר את כל האוסף בחוליות ביחס א . האם תוכלו לשער מראש כמה חוליות יתקבלו בפירוק ? הסבירו . ב . בדקו את השערתכם על - ידי פירוק . צבעו את החרוזים תוך כדי הפירוק . ג . כמה חרוזים כחולים יש באוסף ? ד . כמה חרוזים צהובים יש באוסף ? ה . השלימו טבלת התאמה מתאימה : דיון כיצד אפשר לשער את מספר החוליות בלי לפרק את האוסף ? למורה : במקום לצייר מחדש את הדגמים , אפשר ליצור דגמים בתוך האוסף המקורי על - ידי הקפת חרוזים וצביעתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר