עמוד:9

הבניית ידע ? נכונות ויכולת לקריאה ביקורתית ולבחינה מחודשת של ידע קודם . ? יכולות של מיון , הכללה והמשגה . ? ניסיון ויכולת למזג טקסטים על פי יסוד מארגן חדש . ? יכולת אנליטית לנתח ממצאים , להסיק מסקנות , לארגן ידע ולבצע סיעוף של פרקי העבודה . ניהול עצמי ? יכולת התמדה בתהליך ארוך טווח ; עמידה בלוח זמנים . ? עבודת צוות ( אם נדרשת : ( שיתוף פעולה , אחריות . ? יכולת לתת ולקבל משוב . ? תפקוד כלומד : ניצול יעיל של ההנחיות שמספקת סביבת החקר במהלך הפעלת התכנית . ? יכולת לחשיבה מטא קוגניטיכית ונכונות לךפ ^ קציהן יכולת של הערכה עצמית ביחס לנקודות תורפה וחוזק . תפקוד בסביבה טכנולוגית ? נכונות לניהול עמדה בסביבה ממוחשבת ונגישות למרכיביה : איתור מידע , כתיבה ועריכה במעבד תמלילים ; יכולת לשימוש מושכל בכלים ממוחשבים אחרים . היענות לשיח העיוני ולמוסנמות ? אימון קודם במיומנויות כתיבה ושכתוב , ידע לשוני , תחבירי ורטורי . ? מודעות לז'אנר , לאפיוניו ולדרישותיו , ויכולת לממש אפיונים אלה ברמה לשונית וטכנית נאותה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר