עמוד:119

ו השבר כמנת שלם בשלם עם המורה 1א.סבתא אפתה 4 פשטידות של תירס שוות בגודלן. היא חילקה כל פשטידה ל3 חלקים שווים כדי לתת לכל אחד משלושת נכדיה אותה כמות של פשטידה. ר ר ר ענתנירונתעוניענתניוענתניו תיתיתיתי • האם החלוקה הוגנת • אם מחברים את כל החלקים שקיבל כל נכד, האם קיבל יותר מפשטידה אחת או פחות • איזו מהתשובות מאלה מתאימה לכמות שקיבל כל נכד פשטידה אחת 1 פשטידה 11 פשטידות 11 פשטידות 3 פשטידה 4 פשטידות ב.ענת אמרה לסבתה שהיא לא הייתה חייבת לחתוך את כל הפשטידות והציעה לחתוך רק פשטידה אחת כך: • מה דעתכם על הצעתה •הראו בסרטוט במחברת איך אפשר לחלק את הפשטידות שווה בשווה בין הנכדים לפי הצעה זו. • כמה פשטידות קיבל כל נכד •האם בשתי הדרכים קיבל כל אחד מהנכדים את אותה הכמות הסבירו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר