עמוד:79

בכפל וחילוק - אחד הגורמים הוא מספר שלם עם המורה א. • חלקו את השבר 8 ב.2 • צמצמו את השבר 8 ב.2 פתרו והראו בציור. פתרו והראו בציור. 2 : 6 = 2 : 8 = 8 = 2 : 8 ב. •חלקו את השבר 12 ב.3 • צמצמו את השבר 12 ב.3 פתרו והראו בציור. פתרו והראו בציור. = 3 : 12 = 12 ג. מה ההבדל בין צמצום שבר במספר כלשהו לבין חילוק שבר באותו מספר • פתרו (אפשר להיעזר בהרחבה ובציורים). |א |ג |ה = 6 : = 3 : = 2 : 30 9 9 45 |ב |ד |ו = 4 : : 10 = = 10 : 70 9 15 15 100 • היעזרו בתרגיל המתאים ומצאו: איזו כמות היא 3 מ-9 ל' באיזה תרגיל נעזרתם ו- א.מהו הממוצע של המספרים 10 3 6 כתבו את דרך החישוב. ו- , , ב.מהו הממוצע של המספרים 4 8 4 8 כתבו את דרך החישוב.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר