עמוד:37

אפעילויות חזרה והעמקה א.• איזה חלק מהעוגה השלמה קנה רועי כתבו לפחות שני שברים מתאימים. • כתבו מספר עשרוני המתאים לחלק העוגה שקנה רועי. • איזה אחוז מהעוגה השלמה קנה רועי •כמה שילם רועי בעבור העוגה שקנה הסבירו. ב.• איזה חלק מהעוגה השלמה קנתה מיכל כתבו לפחות שני שברים מתאימים. • כתבו מספר עשרוני המתאים לחלק העוגה שקנתה מיכל. • איזה אחוז מהעוגה השלמה קנתה מיכל • כמה שילמה מיכל בעבור העוגה שקנתה הסבירו. ג.• איזה חלק מהעוגה השלמה קנה רותם כתבו לפחות שני שברים מתאימים. • כתבו מספר עשרוני המתאים לחלק העוגה שקנה רותם. •כמה שילם רותם בעבור העוגה שקנה הסבירו. ממה שילם רועי בעבור העוגה. • רותם אמר ששילם בעבור העוגה שקנה 5 האם זה ייתכן הסבירו. ד. •אסנת קנתה 50 מהעוגה השלמה. •כתבו שבר נוסף המתאים לחלק העוגה שקנתה אסנת. • כתבו מספר עשרוני מתאים לחלק העוגה שקנתה אסנת. • אסנת שילמה 4 שקלים יותר ממה ששילמה מיכל. האם זה מוצדק הסבירו. ה. •שיר קנתה 20 מהעוגה השלמה. •כתבו שבר נוסף המתאים לחלק העוגה שקנתה שיר. • איזה אחוז מהעוגה השלמה קנתה שיר • כמה שילמה שיר בעבור העוגה שקנתה הסבירו. זה מה שנשאר? ו.איזה חלק מהעוגה השלמה נשאר אחרי הקנייה של רועי, מיכל, רותם, אסנת ושיר המשך את המחיר ששילם כל קונה אפשר למצוא בדרכים שונות, ואולם חשוב לזכור שהתלמידים עדיין לא למדו לחשב את המחיר על ידי הכפלת השבר במחיר הכולל. לדוגמה: התלמידים עדיין לא למדו שכדי למצוא20 מ-200 ש"ח אפשר לפתור את התרגיל = 200 ×.20 נושא זה יילמד בפרק “שברים - חלק ו".

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר