עמוד:14

פעילות :13 המשותףפעילות :13 המשותףפעילות :13 המשותףפעילות :13 המשותףפעילות :13 המשותף א. מצאו בבית או בכיתה הוראות ל2- משחקים לפחות. ההוראות יכולות להיות למשחקי קופסה, למשחקי מחשב, למשחקי כדור או למשחקי ספורט אחרים, למשחקי חברה ולמשחקי יצירה - כל סוג משחק שעולה בדעתכם. שמרו על הוראות אלה עד סוף העבודה בשער זה. ב. בדקו את הוראות המשחקים, וכתבו את קווי הדמיון שמצאתם: האם יש משהו משותף בצורתן? שימו לב לצורת הכתיבה. האם אלה משפטים ארוכים כמו במאמר? האם יש הפרדה בין ההוראות? האם יש איור או תרשים שמסביר איך לבצע? האם יש כותרות? מה הן אומרות? כשכותבים הוראות, מפרקים את כל הפעולה לפעולות קטנות לפי סדר העבודה. את הפירוק הזה נהוג לציין במספרים, באותיות, בנקודות, בכוכביות וכדומה. פעילות :14 לדמיין הוראותפעילות :14 לדמיין הוראותפעילות :14 לדמיין הוראותפעילות :14 לדמיין הוראותפעילות :14 לדמיין הוראות א. בחרו הוראות של משחק אחד מהפעילות הקודמת, וקראו אותן. ב. ענו על השאלות הבאות: .1 מאיזה משחק נלקחו ההוראות? .2 מה מטרת המשחק? .3 למי הוא מיועד? .4 האם ההוראות ברורות? אם אינן ברורות - ציינו: מה לא ברור? מה חסר? ג. נסו לדמיין את הפעולות בראש. האם אתם חושבים שתוכלו לבצע אותן? כאשר קוראים הוראות כדאי לדמיין אותן בראש: אילו כלים צריך להכין? אילו פעולות צריך לעשות? באיזה מקום? כך אפשר לבדוק אם ההוראות ברורות.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר