עמוד:93

פעולות בשברים ה עם המורה 6נסו לפתור את התרגיל: 15 - 44 . = אני נעזרת ב"ציור בקיצור" של פחיות. 4 5 10 5 5 4 1 - 3 = 1 - 6 26 = 6 אני נעזר ב"ציור בקיצור" של ישר המספרים. 1 6 4 4 3 2 1 0 25 4 4 5 15 - 44 - 1 - 6 - 46 = 26 = 6 אני נעזר ב"ציור בקיצור" של ישר המספרים, אך בדרך שונה. 4 4 3 2 1 0 4 25 6 4 5 4 5 4 1 - - 1 - 46 = 26 = 6 7פתרו בדרך הנוחה לכם. 2 3 5 |א |ג = 1 - 4 2 = 1 - |ב |ד = 21 - 3 = 13 - 41 •"ציור בקיצור" הוא ציור סכמתי לא מדויק. אפשר להדגים את פתרון התרגילים במקלות שברים או בכרטיסים שעליהם ציורי מלבנים. •רצוי שהתלמידים ייעזרו בישר המספרים שבדף המצורף בסוף החוברת ויפתרו בעזרתו תרגילי חיבור וחיסור. •מומלץ לערוך דיון: -האם הבנתם את דרכי הפתרון השונות של הילדים -האם אתם פותרים באחת הדרכים האלה או בדרך אחרת הסבירו את דרך הפתרון שלכם.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר