עמוד:142

פעילות :9 הומוגרפים בכל קבוצת משפטים חסר אותו רצף אותיות, אך בכל משפט הניקוד )הניתוח( שונה. א. העתיקו את המשפטים למחברת. ב. מצאו את ההומוגרפים ונקדו אותם בכל משפט בהתאם. ג. הסבירו כל הומוגרף. א. שאלה .1 היא שאלה אותי שאלה קשה. הסבר: שאלה - פועל, ש-א-ל, קל, נסתרת; שאלה - שם עצם, ההיפך מתשובה .2 אני מקווה ... יהיו כל צרותינו. .3 הוא ... לשלומה. .4 ראינו ... של שוטר פגעה בו. ב. מפתח .1 הסופר ... את סיפורו. .2 לא יצאתי ... הבית כי אבד לי ה ... . .3 האזור נעשה ... מבחינה כלכלית. .4 הספרן ... את הספרים לפי נושאים. ג. ארצה .1 אנו באנו ... . .2 ... של הסופרת היא הודו. .3 אם ... בכך, ... על מצב הצוענים. .4 אני ... את עונשי. ד. מרכז .1 האוטובוס מגיע ל... העיר. .2 צריך להיות ... בעת הבחינה. .3 המנהיג ... סביבו אנשים. .4 המראיין קיבל תשובות ... הקבוצה. .5 הכותרת הייתה בצד, והמעצב ... אותה. ה. ספרה .1 הוסיפו ... למספר הטלפון. .2 הסופרת ... ש... נמכר בהצלחה. .3 השחקנית ... על–ידי מי ש... במשך שנים. .4 הפקידה ... את השטרות. .5 כשהסופרת כותבת יצירה היא חיה ב... אחרת.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר