עמוד:120

א. כתבו עבורם הוראות לתלמידים החדשים, שיסבירו מה צריך לעשות באחד משלושת המקרים הבאים: .1 איך להגיע לקפיטריה בבית-הספר? .2 איך להצליח במבחן השכבתי במתמטיקה? .3 כיצד יש לנהוג במקרה של אזעקת אמת? ב. החליפו ביניכם את ההוראות. בדקו אם ההוראות ברורות לאלה שאינם מכירים את בית-הספר. מה יש לתקן או להוסיף? פעילות משלבת :4 הבנת הוראות לפניכם הוראות לטיול מתוך עלון של חברת טיולים. קראו את ההוראות, וענו על השאלות שאחריהן. הבנה: א. מה מטרת העלון? ב. תארו ב3-2- שורות את הטיול המתואר בהוראות. ג. איך נראה לכם הטיול, לפי ההוראות? )יפה? קשה? מעניין?( נמקו את תשובתכם לפי הכתוב. ד. לו יכולתם להוסיף אמצעי המחשה לעלון - מה הייתם מוסיפים )תצלום, איור, מפה, טבלה(? תארו את התוספת. לשון: ו. הוראות מביעים בכמה צורות של פועל. מיינו את הפעלים המודגשים בהוראות לטיול - לפי הצורות השונות. דוגמות: ציווי - הישמעו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר