עמוד:537

.2 תעמית הבחירות בתקשורת מהזקת עפדהן קיימות של הבוחריפ . בוחרים שעמדתם ברורה ומגובשת מגלים רמה גבוהה של התעניינות ומעורבות פוליטית , ולכן הם צופים בתעמולת בחירות יותר ממי שאין לו עמדה פוליטית מגובשת . אלא שמתברר שבוחרים אלה צורכים בעיקר תעמולת בחירות המשודרות מטעם מפלגתם . מכאן עולה שהתעמולה אינה משנה עמדות , אלא מחזקת עמדות קיימות . .3 תעמולת בחירות בתקשורת משפיעה % הנבעת הקאות הצפים . בוחרים שלא החליטו עבור מי להצביע לפני שהחל מסע התעמולה , מוגדרים כ"קולות צפים". בדרך כלל עמדתם של הקולות הצפים מתגבשת בעקבות חחשיפח לתעמולת הבחירות בתקשורת . - - - - - - - - - - - - - . - - - - - - - - - - . - - י ... ; , ר6 י : ..... % - א

ישראל. משרד החינוך. האגף לתכנון ופיתוח תוכניות לימודים

מעלות הוצאת ספרים בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר