עמוד:38

38 . לחלקים המחולק הציור את בכיתה התלמידים פני ל ים מציג x . מציור הנוף אחד רבע נותנים לכל קבוצה x . שלה הציור לחלק מפה להכין קבוצה מכל מבקשים x . המקורי ציור לפי ה , המספריםסדר לפי זו לצד זו הקבוצתיות המפות את תולים x לימוד של שלב באיזה לוי ת ) האלה השאלות מן בכמה דיון ומקיימים בתוצרים מתבוננים x ( : נמצאים הנושא ? המפה הכנת בזמן לקבל צריכים הייתם החלטות אילו - ? המפה של החלקים חיבור בזמן התעוררו בעיות אילו - ? מחליטים מה לפי ? מפה הוא התוצר האם - בכל אחידים מוסכמים סימנים : למשל ? ) מפה בכל להיות צריכים , לדעתם , מרכיבים אילו - ' ( . וכו כיוונים , המפה חלקי בכל אחיד דה מי קנה , המפה יעלו שבהצעות להתנסות כדאי ? ) יותריעילות בדרכים הציור מפת את להכין אפשר איך - ( . אם ייוותר די זמן לכך , התלמידים שיעורים כשני – : הפעילות משך מסקנות : תנאים כמה להתקיים צריכים מסוימת מציאותשתתאר מפה רטט סל כדי . המציאות של הקטנה להיות צריכה המפה x . המפה חלקי בכל שווה להיות צריכה ההקטנה x להגיע צריך כך לשם - המפה חלקי בכל אחידים להיות צריכים המוסכמים הסימנים x . להשתמש סימנים באילו משותפתלהחלטה את המפרש מפה מקרא ליצור יש - המפה אתשקורא למימובניםיהיו שהסימנים כדי x . הללו הסימנים באזורלמקוםממקום בעזרתה להגיע אפשר שיהיה כדי , כיוונים להופיע צריכיםבמפה x . המתואר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר