עמוד:54

54 מים כוס x מכחולים x השולחנות על להגנהישניםעיתונים x דבק נייר או דבק x מים צבעי או גואש צבעי x הפעילות מהלך פעילות מקדימה : . מחלקים את הכיתה לקבוצות - פים בהגדלה של מדפיסים את המפות לפי מספר הקבוצות . כדאי להקדים ולצלם את הד - . % 200 קווי הגובה . מסורטטים מחלקים לכל קבוצה את הדפים שעליהם - פעילות בקבוצות : היכן מסמנים המקוטעים הקווים ) בדף המסומנים הרציפים הקווים לפי שכבה כל גוזרים - ( . הבאה השכבה את להניח גובה ה הפרשי ש כדי . הסול את לפיהן וגוזרים הסול על הגזורות השכבותאת מדביקים - זה אותם ולהדביק גובה שכבת לכל סול של גיליונות שני לגזור כדאי יהיו בולטים דיים , . זה על גבי . הפיזית המפה צבעי לפי להם המתאימים בצבעים שנוצרו השכבותאת צובעים - . המקוטעים הקווים של הסימון לפי , זו על זו הצבועות הסול מגזרות את מדביקים - , הרים רכסי שמות של , יישובים שמות , אזורים שמות : למפהומות מק שמותמוסיפים - . השמות עם ובדגלונים בסיכות להיעזר או המפה על השמות את לכתוב אפשר . נחלים ושל : בכיתה דיון ? להבנההתבליט מפתתורמת מה ? ישראל על המפה מן ללמוד אפשר מה שיעורים כשני – : הפעילות משך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר