עמוד:34

34 המידע שאפשר להפיק ממפות הוא רב , אך יש לזכור שני עניינים חשובים : ביטוי היא באה לשרת . במפה ישש הדברים המפה נותנת מידע בהתאם למטרה שלה , לפי x לתופעות כפי שנבחרו על ידי מזמין המפה והעורך שלה . מכאן אפשר להסיק שמפות , כמו , יש לקרוא באופן ביקורתי . מידע כל מקור מידע אחר שמטרתו להעביר x המפה נותנת מידע המעורר אותנו לחשיבה ולשאילת שאלות , אך לעתים קרובות אלא במקורות מידע אחרים . , עצמן מפותנמצאות בן אלה אינ ה התשובות לשאלות העוסקיםאחרים כשעלינו לענות על שאלות כאלה , טוב נעשה אם נפנה לקטעי מידע באותם נושאים . על הקושי בקריאת מפה תרשים , או ציור , המייצג ומסמל את המציאות . הפקת מידע מייצוג סמלי מחייבת היא מפה מתפתחת בהדרגה מן רמת חשיבה מופשטת . בחשיבה מופשטת מיומנות הכרוכה . זוהי פענוח להיעשות צריך שבה נמצאים התלמידים בגיל צעיר . פיתוח המיומנויות , החשיבה הקונקרטית להביא את התלמידים מן השלב של החשיבה אפשר באופן הדרגתי וספיראלי כדי שיהיה לקרוא ולפענח ו הם יוכלו , שב ת המופשט של החשיבה הקונקרטית , שבו הם נמצאים , אל השלב המפה מציגה כגון אלה : כדי להבין עקרונות מרכזיים מפות שונות , ולמצוא קשרים בין תופעות . תרגול רב לאחר דרוש - אנכי ; המפה היא ייצוג מוקטן של המציאות או מבט על - עצמים במבט ות כדי שיפנימו פעילויות יצירתי ב שלב ההקניה . רצוי מאוד שהתלמידים יתנסו בלמידה פעילה ו את העקרונות הללו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר