עמוד:19

19 ונדרוש שיתחילו מיד לטפל בנחלים , לפני שיהיה מאוחר . , לאיכות הסביבה מיפוי מושגים . 1 התלמידים מן דורשתהכנתה . ביניהם הקשרים ושל מושגים של גרפיתיאור היא מושגים מפת כמו . להם ברורים שאינםמושגים של משמעותם את ולברר למפה שיוכנסו המושגים את להבין ( היררכיה ) המדרג יחסי את ולבחון ולחזור המושגים בין הקשרים את לבחון התלמידים על , כן . משמעותית ללמידה לתרום שוייםע אלה כל . ביניהם : שלביםבשלושהיוצרים המושגים מפת את . הנלמד בטקסט המרכזיים המושגיםאת מזהים – מושגים זיהוי . א . לקבוצות המושגיםאת ממיינים – מושגים מיון . ב ובאמצעות מחברים קוויםבאמצעותהמושגים בין הקשרים את מציינים – קשרים ציון . ג . הקשרסוג את ת המתארו קישור מילות ? המיפוי של היתרונות מהם ולעקוב הנושא על התלמידים של המוקדם הידע את לזהות אפשרמושגים מיפוי בעזרת . א . התקדמותם אחר . אותו וליישם אותו לזכור אותו לארגן , ידע לרכוש טובה דרךהוא המושגים מיפוי . ב . אישי בנושא עבודה לתכנן אפשרמושגים מיפוי בעזרת . ג . נושא או פרקלסכם טובה דרךהוא מושגים מיפוי . ד בין גומלין ויחסי קשריםלאתרבמטרה החשיבה את לחדד טובה דרךהוא מושגים מיפוי . ה . האלה הקשרים משמעותאת ולהבין , תהליכים ובין תופעות . הלמידה תהליך להערכת כלי לשמש יכולה מושגים מפת . ו . של תלמידים חשיבה טעויות לאתראפשרמושגים מיפוי בעזרת . ז ים התיכון ", העוסק במחסור במים וזיהוםה ביחידה " אזור מיפוי של פרק דוגמה לתרשים לפניכם מי הים וחופיו . אפשר לאחד את שני התרשימים לתרשים אחד , או להציגם בנפרד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר