עמוד:16

16 למידה . אלה הן המלצות בלבד , ואפשר להשתמש בדרכים - מאות לדרכי הוראה מספר דוג לפניכם מגוונות אחרות . מושגים הקניית . 1 שרכישתם , שונים ידע מתחומי מושגים עם התלמידים את מפגיש מקצוע הגאוגרפיה רוכשים אנו שבו , הלמידה בתהליך מרכזי תפקידלמושגים . חדשה שפה לרכישת דומה שכבר , הכוללים המושגים בין אינטראקציה נוצרת הלמידה תהליך ב . בו ומשתמשים ידע לא קל . הסביבה מן קולטים שהםהחדש הידע ובין , התלמידים של ם במוח קיימים כי בחשבון להביא שיש גם מה , בבת אחת חדשים מדעיים מושגים כמות גדולה של לקלוט : בזמן בו נדרשים ים התלמיד מושג כלשל קליטתו במהלך . ידע חדשמ לרכוש . א . אצלם הקיים הידע את מחדש לארגן . ב בהקנייתלהסתפק אין . ללמידה שקשים מושגים לאתר כדאי נושא כל של ההוראה בתכנון לתלמידים לאפשר יש אלא , מילוליים והסבריםפרונטאליות הרצאות של בדרך המושגים בעזרת , מושגים דפי בעזרת , למשל . המושגיםלימוד במהלך רבות מעשיות התנסויות . וכדומה מושג על הצגה באמצעות , משחק בניית : המושגים לדפיבנוגע נפרט אותו וממחישים המושג את מסביריםהתלמידים שבו ףד מושג לכל להכין אפשר היא מושגףד הכנת . ועוד דעה הבעת , נלווים מושגים , כתבות , איורים , תמונות באמצעות . הלמידה בתהליך חשובה מעשיתוהתנסות אקטיבית פעילות אתלהמחיש כיצד הצעות מגוון ובו הכוונהףד לתלמידים להכין חשוב : לבכםלתשומת לאסוף אפשר העיקריים בכל פרק . מושגיםבדף ה להשתמש אפשר ף הדהכנת שם ל . המושג דפי בעזרת . אחד ףדהמושגים בפינת להציג שבוע מדי ו , כיתתי בקלסר המושגים דפי את . שנלמדו המושגים על ר לחזו אפשר המושגים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר