עמוד:13

13 צפייה באמצעות אפשר לפתוח או לסכם את הלימוד של כל אחד מפרקי הספר - המושגים על ע חדד את המיד ( ול פתיחה בתור נושאי הפרק ) ם : לגלות מה צלומים תב ( . סיכום בתור בפרק ) שנלמדו והתהליכים המלצה השערים בספר ולתלות עליו מפות לשני אפשר להכין בכיתה לוח קיר המוקדש , פרסומים של חברות תיירות , ומגזינים העוסקים מהעיתון ם קטעי , צלומים ות הם התלמידים או בני משפחותי שצילמו צלומיםבטיולים . אפשר גם להיעזר בת בטיולים . מפות . 2 של הגאוגרף ואחד מאמצעי הלימוד החשובים ביותר מרכזי המפה היא כלי עבודה פירוש המידע ת , ל לפיתוח מיומנויות של הפקת מידע ממפו לפיכך , גאוגרפיה . מקצוע הב מקום חשוב בהוראת המקצוע . יש - יישומו ל ניתוחו ול , הזה תרגול ויישום של מיומנויותבבקריאת מפה , ות עוסק ספר של ה היחידה הראשונה . המפהקריאת . הן מציגות היבטים שונים של אזור הים המפות הן מפות נושאיות ביחידה השנייה רוב התיכון והמדינות סביבו : מפה פיזית הממחישה את המבנה הפיזי של האזור , מפה אתו מדינית ועוד . בספר מצויות גם מפות המבהירות את שמות הימים הפנימיים מפות פיזיות מפורטות של מצויות אלה על הכיוונים הכלליים של זרמי המים בים . נוסף מפות מיקום שונות . כן , ו ביחידה השנייה כל אחת מן המדינות המתוארות לחזק התלמידים יוכלו שבה המפה מיומנויות כדאי להכין פינת עבודה בכיתה לתרגול אחרי לתרגול . פעילויות יפו תוס שמעת לעת מומלץ . אלהמיומנויות ולתרגל באמצעותן ו אפשר להחליפן בפעילויות חדשות הפעילויות שהתלמידים יסיימו לבצע את מיומנויות אחרות . התלמידים יתרגלו גרפים ודיאגרמות . 3 נתונים סטטיסטיים רבים והם מוגשים באופנים מציגיםהגרפים והדיאגרמות בספר מפות , גרפים , דיאגרמות באמצעות , מספרים ברצף הטקסט באמצעות שונים : מידע כמותי על בפני התלמידים חושפים וטבלאות . נתונים אלה חשובים ביותר : הם ולשער להגיע למסקנות , , הם מסייעים להשוות בין תופעות מסוימת ממדיה של תופעה מהדיאגרמה העוסקת במספר התושבים בכמה . כך , למשל , מה יהיו המגמות בעתיד שר להסיק שמספר התושבים המתגוררים אפ , 94 שבעמוד , 2012 בשנת ערים בעולם אפשר להסיק , מספר התושבים בכל מדינת ישראל . כן מ גדול יותר בעיר טוקיו

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר