עמוד:5

5 תהליכים ולפיתוחהטבעית לסביבה , והוא נושא באחריות הטבעית בסביבה פוגע אף ולעתים . יה שישמרו על : יא - ז , יב באיוב כנאמר , האמונה לחיזוק טוב מקור הם בגיאוגרפיה הלמידה חומרי . לָ� - וְיַגֶּד , הַשָּׁמַיִםוְ עוֹף ; וְתֹרֶךָּבְהֵ מוֹתנָא - שְׁ אַל - אוּלָםוְ " . הַיָּםדְּגֵילְ�וִיסַפְּ רוּ ; וְתֹרֶךָּלָ אָרֶץשִׂ יחַ אוֹ " . זֹּאתעָשְׂתָה , ה ' - יַדכִּי : אֵלֶּה - בְּכָליָדַע - �א מִי , מראש ומחושבת מעובדה ת בתכני נבנה שלפניו העולם כי ( טחון י וב אמונה ) ל " זצ איש החזון כתב . נבראבטרם העולם את לפניו צייר חכםמהנדס וכאילו צעד כלעל יתברך גדולתו את לראות התלמידים את ולהדריך לכוון עלינו , לגאוגרפיהמורים בתור . לאדםהנגלה הבריאה כבמעשה גאוגרפיות בתופעות להתבונן ולחנכם ," דעהו דרכך בכל . . . " ושעל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר