עמוד:126

7 . קראו את הדרכים של העגבנייה ושל הפלפל לפתרון התרגיל : = 100 - 4,000 8 . פתרו כל תרגיל בדרך הנוחה לכם . בפעילויות של חיבור וחיסור אפשר להיעזר בלוח המספרים המחיק ובטבלת המבנה העשרוני המחיקה המצורפים בסוף הספר . במדריך למורה מפורטות דרכים נוספות לפתור תרגילים בעל פה . א = 28,000 + 3,000 ה = 79 + 71,915 ב = 6 + 3,458 ו = 1 - 10,000 ג = 90 - 2,100 ז = 3 + 8,798 ד = 50 + 14,950 ח = 4,000 - 50,000 1,000 1,000 1,000 1,000 א נ י מ חסר 100 מ- 1,000 ו מ קבל 900 . ע כ שיו א פ שר לה מ שיך בקלות ! ויש לי עו ד אלף ד ר כ ים ! על אחד הדגים יש מספר שאינו תוצאה של שום תרגיל . האם סכום הספרות שלו בב דד יקהיקה הוא 5 ? 2,300 9,999 46,000 15,000 8,801 3,464 71,994 31,000 2,010 א נ י פ ותרת ת מ י ד בשי ט ה שלי - ב מ או נ ך : 0 0 0 4 - 0 0 9 3 103 , , דד יו יו איך אתם מעדיפים לפתור את התרגיל ? 0 0 1 900 א נ י מ ד מ יין את 4,000 כ ך : = 2 : 3 עם המורה ב . חיבור וחיסור 126

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר