עמוד:22

2 . השתמשו בפסים לגזירה המצורפים בסוף הספר ועבדו על ישרי המספרים שבעמוד הבא . • איך ידעתם איפה לסמן את המספרים השלמים על הישר ? • איך ידעתם איפה לסמן את השברים ואת המספר המעורב על הישר ? באילו פסים נעזרתם ? 3 על הישר . האם מתחת לשנת המתאימה כבר כתוב • סמנו גם את השבר 3 מספר ? אם כן, איזה ? דד יו יו הקטע שבין כל שני מספרים שלמים עוקבים על ישר המספרים ( בין 0 ל- 1 , בין 1 ל- 2 וכן הלאה ) נקרא קטע יחידה . בישרים שבפעילות הזאת אורך קטע היחידה הוא כאורך הפסים לגזירה . ב . עבדו על ישר ב . › סמנו את המספרים 0 ו- 3 על הישר . 12 . 7 ו- 17 , 7 › סמנו את השברים 7 7 ? › איזה מספר נוסף מתאים לשנת של 7 1 1 . 1 2 ו- 7 › סמנו גם את המספרים 7 א . על ישר א מסומנים המספרים 0 ו- 1 . סמנו על הישר : › את המספרים 2 ו- 3 1 2 . 5 ו- 23 , 3 › את המספרים 3 ג . עבדו על ישר ג . 13 על הישר . › סמנו את השבר 5 › סמנו גם את המספרים 1 , 2 ו- 3 . 13 נמצא ? בין ל- . › בין אילו שני מספרים שלמים עוקבים השבר 5 ד . על ישר ד מסומנים המספרים השלמים . › השתמשו בפס שאינו מחולק : קפלו אותו ל- 2 חלקים שווים ופתחו את הקיפול . סמנו על הישר שני מספרים בעזרת קו הקיפול שנוצר . 3 ? › איך אפשר להשתמש בפס כדי לסמן גם את השבר 4 = 2 : 3 עם המורה ב . שברים על ישר המספרים 22

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר